social youtube xornalgalicia   feed-image

cid ii ks7na56y0O secretario xeral do PSdeG, Gonzalo Caballero, mantivo esta mañá una xuntanza de traballo coa nova secretaria xeral de Comisión Obreiras en Galicia, Amelia Pérez. Tras o encontro, o líder socialista explicou que PSdeG e CC.OO. comparten moitos aspectos na “defensa dos servizos públicos e a reactivación económica e social”. Esas son as dúas prioridades que ten nestes intres Galicia “para que ninguén quede atrás”.O secretario xeral do PSdeG, Gonzalo Caballero, mantivo esta mañá una xuntanza de traballo coa nova secretaria xeral de Comisión Obreiras en Galicia, Amelia Pérez. Tras o encontro, o líder socialista explicou que PSdeG e CC.OO. comparten moitos aspectos na “defensa dos servizos públicos e a reactivación económica e social”. Esas son as dúas prioridades que ten nestes intres Galicia “para que ninguén quede atrás”.

La web y la aplicación del SERGAS, colapsadas tras abrir el sistema de autocita

Información
Sergas | 10 Agosto 2021 | 114 votos - Registrese para votar | Correo electrónico | Imprimir
social youtube xornalgalicia   feed-image

El servicio informático de la web y la aplicación del SERGAS parece que no están preparadas para resistir a la alta demanda de las autocitas para vacunarse. De hecho, el término "Sergas" era a primera hora de la mañana en una de las tendencias en la red social Twitter, un término que recogía las múltiples quejas de usuarias y usuarios que eran incapaces de acceder a estas dos vías para pedir cita para recibir la primera dosis de la vacuna contra el coronavirus.

Sanidade admite la dificultad para resolver la crisis de atención primaria

Información
Sergas | 09 Agosto 2021 | 96 votos - Registrese para votar | Correo electrónico | Imprimir
social youtube xornalgalicia   feed-image

A  la falta de facultativos se suma la de enfermeros y la sobrecarga del covid

09 ago 2021 . Actualizado a las 15:37 h.

«É importante abordar a saturación da primaria nestes momentos, é evidente que vivimos nun momento complexo... queda moito por facer... non hai médicos nas listas de contratación nin tampouco persoal de enfermería... creo que está claro que a situación da primaria é preocupante». Las palabras no son de ningún grupo de la oposición, sino del conselleiro, Julio García Comesaña, en una comparecencia en el Parlamento la semana pasada. De su discurso se desprenden los problemas que atraviesa este nivel asistencial, y que no parecen tener fácil solución.

AGOTADAS AS 25.000 AUTOCITAS PARA A VACINACIÓN DA MOCIDADE DE 16 A 21 ANOS

Información
Sergas | 09 Agosto 2021 | 99 votos - Registrese para votar | Correo electrónico | Imprimir
social youtube xornalgalicia   feed-image

Vacunación infantil/jóvenes | Ventana abierta a la familiaA Xunta de Galicia informa que xa están agotadas as 25.000 autocitas para a vacinación da mocidade de 16 a 21 anos. Os ocos esgotáronse a primeira hora da tarde, despois de que a elevada demanda obrigara a poñer en marcha un plan de continxencia co fin de aliviar o tráfico na rede, incluso antes das 9 da mañá. Precisamente, a programación destas 25.000 novas autocitas se fixo en xornada de fin de semana para evitar repercusión nos sistemas asistenciais.


TAMBIÉN LE PUEDE INTERESARlineaazul 1600